Laser θεραπεία ανάπλασης κόλπου

alexander-krivitskiy-2vXYyYMcnzI-unsplash.jpg

Η αισθητική γυναικολογία κερδίζει συνεχώς έδαφος τα τελευταία χρόνια με τη σύγχρονη γυναίκα να μην θεωρεί πλέον ταμπού τέτοιου είδους επεμβάσεις. Μια συχνή πρακτική είναι η laser θεραπεία ανάπλασης του κόλπου (Fractional LASER CO2 Vaginal Rejuvenation).

Η συγκεκριμένη θεραπεία απευθύνεται σε γυναίκες διαφορετικών ηλικιών με συμπτώματα ατροφίας του κόλπου ή σε περιπτώσεις όπως οι ακόλουθες:

• Μετά τον τοκετό

• Κατά τη διάρκεια ή μετά την εμμηνόπαυση

• Γυναίκες που εμφανίζουν διαταραχές στην παραγωγή οιστρογόνων.

Η θεραπεία:
Πρόκειται για μια σύγχρονη, μη επεμβατική και εντελώς ανώδυνη θεραπεία με εξαιρετικά αποτελέσματα.

ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ

Κατά την εμμηνόπαυση, η μείωση των οιστρογόνων επιφέρει αλλαγές στο γεννητικό και κατώτερο ουροποιητικό σύστημα με συμπτώματα τα οποία είναι αρκετά επώδυνα και επιπλέον έχουν επιπτώσεις στην ψυχολογία των γυναικών.

Συνήθη συμπτώματα είναι η αιδοιοκολπική ξηρότητα, πόνος ή κολπική αιμόρροια κατά την σεξουαλική επαφή, αίσθημα καύσου ή κνησμού, όχληση κατά την ούρηση, συχνουρία, ουρολοιμώξεις, ακράτεια κλπ.

Με τη θεραπεία ανάπλασης του κόλπου με Laser τα συμπτώματα αυτά πλέον αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά, σε τρεις μόνο συνεδρίες χωρίς τη χρήση φαρμακευτικής αγωγής η οποία απαιτούσε αποχή από τη σεξουαλική δραστηριότητα.

Με την αναίμακτη αυτή θεραπεία οι γυναίκες έχουν και πάλι τον έλεγχο του σώματός τους, γεγονός που αυξάνει και την αυτοπεποίθησή τους.